Налаштування Google Performance MAX (Google Shopping)

В наявності
3500 грн

Google Performance Max (GPM) — новий тип автоматизованих кампаній у Google Ads, в якому створені оголошення можуть бути показані в багатьох каналах: YouTube, контекстномедійній мережі, в пошуку, в Discover, Gmail і Картах. При цьому бюджети між цими каналами розподіляються динамічно і найбільш ефективно.

За допомогою інструмента PMax ви можете налаштувати кампанію Google Реклами в режимі реального часу та охопити цільову аудиторію незалежно від каналу чи пристрою користувачів.

Компанія Performance Max складається з об'єктів, для налаштування яких потрібна наступна інформація:

  • Тексти – заголовки оголошень;
  • Зображення – графічні елементи оголошень;
  • Відеоконтент - відеоролик для YouTube;
  • Информація про цільову аудиторію;
  • Бажані показники ефективності (CPA, ROAS)

Перевага нового типу кампаній у тому, що він поєднує в собі медійну та пошукову рекламу. Тепер в одній кампанії будуть доступні не лише різноманітні формати реклами, а й плейсменти: КМС, Пошук, YouTube, Gmail, Discover.

Відгуки Налаштування Google Performance MAX (Google Shopping)

Залишити свій відгук

captcha

Налаштування Google Merchant Center (Google Shopping)
В наявності

4000 грн

Налаштування Google Merchant Center (Google Shopping)
Налаштування Google AdWords "Пошукова реклама"
В наявності

3000 грн

Налаштування Google AdWords "Пошукова реклама"
Супровід реклами Google AdWords | Optima
В наявності

3000 грн

Супровід реклами Google AdWords | Optima
Супровід реклами Google AdWords | Lite
В наявності

1500 грн

Супровід реклами Google AdWords | Lite