Пакетна пропозиція СТАРТ+ |
|
Створення банерів для слайдера сайту (3 шт. ру/укр) |
1500 грн |
Оформлення Головної сторінки сайту(3000 зн) |
1000 грн |
Створення графічних елементів для сайту (логотип, фавікон, водяний знак, шаблон для оформлення груп) |
600 гр |
Оформлення сторінки сайту "Про нас" (2000 зн) |
700 грн |
Підключення сервісів Google (Google Аналітика, Google Search Console, Тег Google Ads) |
400 грн |
Налаштування SEO модуля (Головна, Групи, Товари/послуги) ру/укр |
1000 грн |
Заповнення основних розділів сайту (доставка, оплата, повернення, контакти, футор, кошик) 3ч. |
600 грн |
Після всіх виконаних налаштувань та додавання інформації, ви отримаєте 100%* рейтингу сайту ― так звану ефективність залучення клієнтів. Чим вище рейтинг сайту, тим вище позиції в каталозі prom.ua, тим більше клієнтів побачать ваш асортимент.
![]() |
При додаванні товарних позицій треба мати не тільки сам товар/послугу в наявності, але й розуміти, як подати її на сайті.
Правильна назва та інформація всередині товару – запорука успіху. Також треба знати про Позитометр (це стосується сайтів на Prom.ua). Він працює як загальний рейтинг сайту, але лише для однієї позиції. Чим вище показники позитометра, тим вище рейтинг та розташування товару у категоріях порталу.
Для того щоб ми могли заповнити сайт товарами/послугами, Вам необхідно надати інформацію. Зазвичай вистачає лише назва позицій у вигляді прайс-листу, сайту "донора" або звичайний перелік товарів/послуг.
Якщо є унікальні картинки або опис, це завжди перевага.
Підключивши "Інструменти вебмайстра", Ви зможете дізнатися, як пошукова система індексує Ваш сайт і як використовує його в пошуковій видачі.
Ви зможете дізнатися:
Також Ви зможете вибрати деякі переваги стосовно Вашого сайту: відображення сайту в результатах пошуку, частота сканування сайту та інші.
Крім внутрішньої статистики відвідувань вашого сайту, доступної на панелі управління вашого кабінету компанії, ми пропонуємо користувачам порталу можливість інтеграції зі службою Google AnalyticsGoogle Analytics – це прості, зручні та дуже потужні системи веб-аналітики, які дозволять вам дізнатися детальну інформацію про відвідувачів вашого сайту:
Назва тега говорить сама за себе. Коротко кажучи, ремаркетинг - це націлення на користувачів, які раніше взаємодіяли з вашим сайтом, програмою або іншим продуктом. Без ремаркетингу не обходиться майже жодна маркетингова стратегія. Він відіграє важливу роль – повертає покупців. Глобальний тег збиратиме інформацію про перегляди сторінок вашого сайту (у тому числі заголовки та URL сторінок) для створення списків ремаркетингу користувачів.
Ми коротко описуємо основні сфери діяльності вашої компанії, її історію та досягнення. Здійснюючи свій вибір, ваші клієнти обов'язково будуть керуватися навіть цією інформацією.
Сам опис ми "розбавляємо" інструментами форматування тексту, також додаємо картинки в опис, що надає барвистості та повноті загальної картини. Приклад ― polive.com.ua
SEO (пошукова оптимізація) - важливий етап залучення пошукового трафіку. За даними дослідницької компанії TNS, 60% користувачів шукають інформацію про товари за допомогою пошукових систем. У той же час, за нашою статистикою, на пошуковий трафік припадає понад половина всіх продажів.
Якщо правильно прописати заголовки, описи та ключові слова, це допоможе правильно видаватися вашому сайту в пошукових системах і збільшить індексацію сторінок.
Важливо! Налаштування SEO - це не просування, це лише перший його етап. Більш детальну інформацію про просування сайтів у зовнішніх пошукових системах ви можете ознайомитись за посиланнями:
Футер - це інформаційний блок в нижній частині сайту, який дублюється на кожній сторінці. Наскрізні посилання у футері покращують навігацію по сайту і впливають на індексацію вашого сайту пошуковими системами.
У футері прийнято розміщувати основні розділи сайту (навігація), посилання на ключові сторінки (умови доставки та оплати, акції та розпродажі, відгуки, рекомендації тощо), знак охорони авторського права, посилання на сайти партнерів та інші зовнішні ресурси.
![]() |
Ви можете додати до чотирьох блоків у футері свого сайту. Блоки можуть бути: тематичними, об'єднаними загальною назвою блоку (Заголовком) або без заголовка з різноплановими посиланнями. Кількість посилань у блоці не обмежена, і в той же час рекомендуємо робити футер актуальним, корисним і коротким – не додавати занадто багато елементів.
Ми підберемо для Вас оптимальний дизайн за вашою тематикою та розробимо унікальні баннери для сайту
Відгуки Наповнення сайту - пакет «СТАРТ+»
Залишити свій відгук