Наповнення сайту - пакет «СТАРТ+»

В наявності
5800 грн

Пакетна пропозиція СТАРТ+

Створення банерів для слайдера сайту (3 шт. ру/укр)

1500 грн

Оформлення Головної сторінки сайту(3000 зн)

1000 грн

Створення графічних елементів для сайту (логотип, фавікон, водяний знак, шаблон для оформлення груп)

600 гр

Оформлення сторінки сайту "Про нас" 

(2000 зн)

700 грн

Підключення сервісів Google (Google Аналітика, Google Search Console, Тег Google Ads)

400 грн

Налаштування SEO модуля (Головна, Групи, Товари/послуги) ру/укр

1000 грн

Заповнення основних розділів сайту (доставка, оплата, повернення, контакти, футор, кошик) 3ч.

600 грн

 

Навіщо це все треба?

Після всіх виконаних налаштувань та додавання інформації, ви отримаєте 100%* рейтингу сайту ― так звану ефективність залучення клієнтів. Чим вище рейтинг сайту, тим вище позиції в каталозі prom.ua, тим більше клієнтів побачать ваш асортимент.

 

Розберемо все по порядку.

1. Додавання товарних позицій ― 70% успіху. Найважливіший етап

При додаванні товарних позицій треба мати не тільки сам товар/послугу в наявності, але й розуміти, як подати її на сайті.

Правильна назва та інформація всередині товару – запорука успіху. Також треба знати про Позитометр (це стосується сайтів на Prom.ua). Він працює як загальний рейтинг сайту, але лише для однієї позиції. Чим вище показники позитометра, тим вище рейтинг та розташування товару у категоріях порталу.

Для того щоб ми могли заповнити сайт товарами/послугами, Вам необхідно надати інформацію. Зазвичай вистачає лише назва позицій у вигляді прайс-листу, сайту "донора" або звичайний перелік товарів/послуг.

Якщо є унікальні картинки або опис, це завжди перевага.

2. Підключення сервісів Google (Google Аналітика, Google Search Console, Тег Google Ads)

  • Google Search Console

Підключивши "Інструменти вебмайстра", Ви зможете дізнатися, як пошукова система індексує Ваш сайт і як використовує його в пошуковій видачі.

Ви зможете дізнатися:

  • за якими ключовими словами Ваш сайт виходить у результатах пошуку;
  • на яких позиціях знаходиться Ваш сайт у результатах пошуку за тими чи іншими запитами;
  • як часто користувачі переходять на Ваш сайт у різних результатах пошуку;
  • які сайти посилаються на Ваш сайт (і які сторінки Вашого сайту вони посилаються);
  • а також безліч інших даних.

Також Ви зможете вибрати деякі переваги стосовно Вашого сайту: відображення сайту в результатах пошуку, частота сканування сайту та інші.

  • Google Analytics 

Крім внутрішньої статистики відвідувань вашого сайту, доступної на панелі управління вашого кабінету компанії, ми пропонуємо користувачам порталу можливість інтеграції зі службою Google AnalyticsGoogle Analytics – це прості, зручні та дуже потужні системи веб-аналітики, які дозволять вам дізнатися детальну інформацію про відвідувачів вашого сайту:

  • відки приходять відвідувачі;
  • зскільки часу проводять на сайті;
  • які сторінки відвідують;
  • за якими ключовими словами вони знаходять ваш сайт у пошукових системах.

 

  • Тег Google Ads

Назва тега говорить сама за себе. Коротко кажучи, ремаркетинг - це націлення на користувачів, які раніше взаємодіяли з вашим сайтом, програмою або іншим продуктом. Без ремаркетингу не обходиться майже жодна маркетингова стратегія. Він відіграє важливу роль – повертає покупців. Глобальний тег збиратиме інформацію про перегляди сторінок вашого сайту (у тому числі заголовки та URL сторінок) для створення списків ремаркетингу користувачів.

3. Написання інформації про компанію та контакти 

Ми коротко описуємо основні сфери діяльності вашої компанії, її історію та досягнення. Здійснюючи свій вибір, ваші клієнти обов'язково будуть керуватися навіть цією інформацією.

Сам опис ми "розбавляємо" інструментами форматування тексту, також додаємо картинки в опис, що надає барвистості та повноті загальної картини. Приклад ― polive.com.ua

4. SEO-модуль: налаштування метатегів

SEO (пошукова оптимізація) - важливий етап залучення пошукового трафіку. За даними дослідницької компанії TNS, 60% користувачів шукають інформацію про товари за допомогою пошукових систем. У той же час, за нашою статистикою, на пошуковий трафік припадає понад половина всіх продажів.

Якщо правильно прописати заголовки, описи та ключові слова, це допоможе правильно видаватися вашому сайту в пошукових системах і збільшить індексацію сторінок.

Важливо! Налаштування SEO - це не просування, це лише перший його етап. Більш детальну інформацію про просування сайтів у зовнішніх пошукових системах ви можете ознайомитись за посиланнями:

5. Посилання в підвалі сайту: Відгуки, Інформація про компанію, Контакти, групи

Футер - це інформаційний блок в нижній частині сайту, який дублюється на кожній сторінці. Наскрізні посилання у футері покращують навігацію по сайту і впливають на індексацію вашого сайту пошуковими системами.

У футері прийнято розміщувати основні розділи сайту (навігація), посилання на ключові сторінки (умови доставки та оплати, акції та розпродажі, відгуки, рекомендації тощо), знак охорони авторського права, посилання на сайти партнерів та інші зовнішні ресурси.

Ви можете додати до чотирьох блоків у футері свого сайту. Блоки можуть бути: тематичними, об'єднаними загальною назвою блоку (Заголовком) або без заголовка з різноплановими посиланнями. Кількість посилань у блоці не обмежена, і в той же час рекомендуємо робити футер актуальним, корисним і коротким – не додавати занадто багато елементів.

6. Оформлення зовнішнього вигляду сайту 

Ми перетворимо Ваш сайт та змусимо клієнтів працювати лише з вами.

Ми підберемо для Вас оптимальний дизайн за вашою тематикою та розробимо унікальні баннери для сайту 

Відгуки Наповнення сайту - пакет «СТАРТ+»

Залишити свій відгук

captcha